20.1.09

Een gave dag gehad!

Het eerste wat we vanmorgen zagen was sneeuw. Veel sneeuw! En dat was allemaal vannacht gevallen...

We besloten al snel dat Christ eerst alleen zou gaan skiën en als het dan meeviel zou ik ook nog gaan. Maar na de eerste afdaling was de conclusie dat het toch wel heel zwaar was... Ik koos er daarom voor om al wandelend van al het moois te gaan genieten.
Ondertussen klaarde het weer helemaal op en ik genoot dan ook met volle teugen van de wandeling. En ach, doe eens gek... Met de zelfontspanner van de camera kun je ook nog een foto van jezelf maken. Die foto kwam er maar daarvoor heb ik wel tot een meter in de sneeuw vast gezeten. Hihihi.

Omdat ik over een groene piste liep kwam Christ op een gegeven moment voorbij en hij heeft nog een tijdje naast me gegleden. En onderweg heb ik natuurlijk nog foto's gemaakt;

Eenmaal weer terug bij ons appartement hebben we geluncht en relaxed. Heerlijk.

De weersvoorspellingen voor morgen zijn goed dus morgen ga ik ook weer lekker skiën... Dan gaan we kijken of we wat verder het gebied in kunnen komen...

1 opmerking:

Marielle zei

hey hey

Wat een supergave foto's zeg en dat uitzich helemaal geweldig.....leuk zo jou te volgen op je blog
liefs marielle