23.8.15

Kos: Dag 8

Zoals altijd is de tijd weer omgevlogen deze vakantie. We wilden helemaal niet naar huis... maarja, veel keus is er niet.

Om 06:00 uur ging de wekker, maar zoals altijd op een reisdag waren we allebei al een tijdje wakker. We hebben onze laatste spullen ingepakt en zijn naar het zwembad gegaan. Daar werden we om 06:45 uur opgehaald.

De vlucht verliep voorspoedig en zodoende stonden we in no-time weer op Nederlandse bodem... Wist je overigens dat het nog steeds voorkomt dat je op Schiphol via een trap het vliegtuig verlaat om te voet naar de terminal te gaan! Ja echt... Wij hadden geen idee!

Eigenlijk ging alles zeer voorspoedig, tot we bij de bagageband stonden... Het heeft bijna een uur geduurd voor de eerste koffers van onze vlucht verschenen. Echt belachelijk...

Ook de bus naar P3 liet op zich wachten... zo frustrerend...

Om 16:00 uur waren we weer thuis...

's avonds zijn we nog naar de Lange gegaan om de vakantie af te sluiten en mijn verjaardag een beetje te vieren... want, oh ja... ik ben jarig vandaag...

Zo, dat waren ze! Alle acht dagen die we op Kos hebben doorgebracht...
Nu rest mij de vraag, wat vinden jullie van deze nieuwe opzet? Gaat de voorkeur uit naar:

1. Zo snel mogelijk (het liefst op de dag zelf) het verslag publiceren. De foto's en eventuele filmpjes volgen later wel...

2. Zo snel mogelijk, zo compleet mogelijk publiceren. Maar een paar dagen wachten  tussen de verschillende verslagen vind ik niet erg...

3. Elke zondag ochtend een nieuw verslag. Heerlijk!

4. Wat dacht je van ..................................!

Graag hoor ik van jullie waar de voorkeur naar uit gaat...