13.1.10

Alweer woensdag!

Gelukkig viel ons pasta diner van maandagavond in de smaak en ging dan ook behoorlijk ver op. Anja en Kees gingen tegen een uur of negen naar bed en Marc en Nancy bleven nog zitten. Toch lagen we er allemaal op tijd in.




Gisteren zag het weer er de hele dag zo uit:




Christ en ik zijn dan ook op weg gegaan naar de andere kant van Le Grand Domain (het skigebied). Toen we op ongeweer 2/3 van de tocht waren, werden we ingehaald door Nancy, Marc en Kees. Het laatste stuk hebben we daarom met z'n 5e geskied. Dat was ook heel leuk maar het gaat dan wel ineens allemaal veel sneller. Na een stop in een leuk bergrestaurant zijn we nog met z'n allen naar beneden (naar Valmorel) geskied. Daar zijn Christ en ik het dorp in gewandeld en is de rest weer verder gegaan.
We hebben in Valmorel een heerlijke pizza gegeten en zijn via de Télé Bourg (een stalift om van het lagere gelegen deel van het dorp naar het hogere deel te gaan) weer naar de skilift gegleden. Van daaruit zijn we weer terug naar St. Francois Longshamp geskied.

Het diner van gisterenavond werd verzorgd door Marc en Nancy dus wij hadden weer een makkelijke avond. Nancy had erg lekkere nasi gemaakt. Dat ging er wel in!
En toen werd het woensdagochtend... En dit is ons uitzicht:

HET SNEEUWT
Nadat we afscheid hebben genomen van Anja en Kees die nog naar Italië gingen, zijn Nancy, Marc en Christ gaan skien. Met dit weer is het zwaar skien en is het zicht slecht. Daarom ben ik niet mee gegaan. Dit betekend wel dat ik een heerlijke rustige ochtend heb. Ik heb al wat gescrapt (ben bezig met een boekje over Londen) en ook al wat geinternet. Toch hoop ik dat het morgen weer beter is...

1 opmerking:

Sharon zei

Haiiii
Zo te zien is het super daar :)
en nog geen gipsvlucht hihi...
geniet nog maar lekker daar !
groetjes en tot snel
sharon.