8.1.10

We zijn weer op weg!

Christ had vandaag al een vrije dag en ik had een vroege dienst. Christ heeft me daarom naar mijn werk gebracht en om 16.30 uur stond hij met de auto volgeladen alweer klaar om mij op te halen. We zijn meteen vertrokken...
Yoehoe vakantie!
Onze eerste stop hebben we gehouden in Roermond. Daar zijn we heel culinair bij de Burgerking door de drive gereden. We bestelden ieder één menu en toen we onze bestelling uitpakten, hadden we drie menus. Een bonus, maar wel veeeel te veel natuurlijk.
Daarna zijn we dan echt vertrokken.

De reis is heel voorspoedig verlopen. Op een kwartiertje file na konden we zeer vlot doorrijden. Ook hebben we helemaal geen last van neerslag in welke vorm dan ook gehad.

Tot we bij ons hotel in Nancy aankwamen... Toen begon het te sneeuwen! We zullen de auto morgen dus wel moeten uitgraven. Ach we hebben thuis al oefening genoeg gehad dus dat mag geen probleem zijn...

2 opmerkingen:

scrap-lady zei

Een hele fijne vakantie Judith.

Groetjes Miriam.

Annemarie zei

En hoe was het met jullie auto vanmorgen? Ik ben benieuwd om te lezen hoe het verder gaat? groetjes van Annemarie.