17.5.10

poging twee!

Nou zeg... daar ben ik weer. We hebben een andere adapter en dus kan ik nu eindelijk de rest van het verslag erop zetten...

We moesten bij de check-in dus een uur wachten omdat we gewoonweg veel te vroeg waren! Niet erg hoor en we stonden er niet alleen. Er stonden al een stuk of 20 mensen te wachten. En in no-time stonden er ook al een hele rits mensen achter ons... Alleen had ik vrij snel door dat die helemaal niet met US Airways vlogen maar met Brittish Airways! Eigenwijs als ze waren geloofden ze me niet en bleven ze gewoon in de rij staan! Totdat een medewerker van BA ook maar eens op de borden wees... Toen bleek dus meer dan de helft geheel onnodig in de rij te staan. hihihi

Om mee te mogen op de vlucht moesten we voor het boarden nog wel een hele veiligheidcheck doorstaan. We moesten eerst een hele reeks vragen beantwoorden en vervolgens werden we helemaal gefouilleerd! Geen punt, maar wat een gedoe... In het vliegtuig hadden we met z'n tweetjes de beschikking over 3 stoelen. Verder was het gewoon een goede vlucht. Het eten was lekker (Eerst kip, erwten en wortelen met puree en later een overheerlijk pizzabroodje) en we hadden voldoende beenruimte. We hadden op een gegeven moment zelfs een prachtig uitzicht over Atlantic City.

In Philadelphia moesten we door de douane. Vervolgens onze koffers van de band halen en iets verderop weer inleveren. Vervolgens moesten we weer door een security check en toen moest mijn APAP (Slaap apparaat) mee voor een explosieventest. Nou, hij is geslaagd hoor!

Na al die controles waren we op tijd voor de volgende vlucht. Die bleek ineens met een kwartier vervroegd te zijn en ging verder voorspoedig.

Aangekomen in Orlando begon het vlak na de landing flink te regelen. Dus toen we in de bagagehal terecht kwamen werd er omgeroepen dat er slechts een klein aantal koffers op de band zouden komen. Ze waren vanwege het onweer moeten stoppen met uitladen! BALEN... Maar niet voor ons want onze koffers zaten er gewoon bij!

Onze huurauto bleek een antracietgrijze Hyundai Sonata 3 liter V6 te zijn. Een echt slagschip! En kei luxe... met de Tom Tom die we van thuis hadden meegenomen zijn we opweg gegaan naar ons hotel. Dat ging perfect. Geen dure tolwegen en toch snel naar de juiste plek. Perfect!

Eenmaal in het hotel zijn we snel naar de kamer gegaan. Of eigenlijk moet ik kamerS zeggen. We hebben namelijk een luxe twee kamer appartemet... Echt mooi!

Hierna zijn we nog een wandeling gaan maken om iets te gaan eten. We zijn terecht gekomen bij CiCi's. Daar kun je pizza en pasta eten zoveel je maar wil voor $5,99 en drinken zoveel je wil voor $1,99 en het was echt heel lekker.

@ Eva: jaja, ons is het wel al gelukt om pizza te eten, hihihi

Na deze lange dag zijn we uiteindelijk om 22.30 uur locale tijd gaan slapen. (En toen waren we dus al 22,5 uur op)...