26.9.11

Laatste dag

26 September 2011
Om 6:30 uur ging onze wekker, alleen was het geen 06:30 maar 05:30 uur!  We hebben gisterenavond de klok terug moeten zetten en ik was mijn telefoon vergeten... (Blond, ik weet het!).
We hebben dat uurtje gebruikt om Nog een beetje te internetten en de rekening te controleren. Die klopte (natuurlijk)...
Om 7:00 uur zijn we gaan ontbijten en om 8:00 uur hebben we ons boeltje gepakt en zijn naar het Theater vertrokken. Daar moesten we wachten tot ons nummer werd omgeroepen om van boord te gaan.

Net voor 9:00 uur stonden we weer aan de wal (NIET LEUK). We zijn naar de opstapplaats van Alilaguna gelopen en Christ heeft de kaartjes gehaald. Vervolgens konden we al vrij snel aan boord om naar de luchthaven te varen. Het was een hobbelige tocht van 1 uur en 35 minuten maar wel aanmerkelijk goedkoper dan met de bus van Royal Carribean. We hebben ons voor een broodje en iets te drinken geinstaleerd op een terrasje aan het water. Het was er op de wespen na fijn zitten. Toen het nog 2,5 uur voor de vlucht was zijn we toch maar richting de terminal gegaan. Daar konden we al redelijk snel onze koffer kwijt. Vervolgens zijn we door de douane gegaan en daar hebben we wat winkels bekeken en nog iets gedronken.

Nadat we met een bus naar het vliegtuig zijn gebracht, vertrokken we mooi op tijd. Na een uur vliegen werd de landing ingezet en toen bleken dat mijn oude vertrouwde blauwe oordoppen tegen de druk niet te werken! Wow wat doet dat zeer zeg! Het was gelukkig alweer een hele tijd geleden maar toch... De stewardessen van Airberlin hebben me snel twee bekers met warme watten gebracht tegen de druk. Dat scheelde wel wat.

We hadden de koffers snel en ook de auto stond al klaar voor de terminal ( lang leve K-parking) dus we konden meteen wegrijden... Nu we bijna weer in Nederland zijn is de oorpijn bijna weg en ben ik toch ook wel blij om weer thuis te komen.

Wat was dit weer een heerlijke vakantie! Één ding viel echter tegen... Het was veel te kort...


Ps dank jullie wel voor het meelezen! Ik zal zsm ook wat foto's plaatsen... En, de volgende keer probeer ik het toch weer net de laptop zodat de foto's er meteen bij kunnen...

1 opmerking:

Annemarie zei

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn......En ik ben wel benieuwd naar de foto's.
Groetjes van mich.